Sopimusehdot

1. YLEISET EHDOT
kube.fi (jäljempänä Verkkopalvelu) on PS Desicon Oy:n ylläpitämä verkkokauppa, jossa hyödykkeiden myyjänä on PS Desicon Oy (Y-tunnus: 2117233-8). Seuraavia sopimusehtoja sovelletaan PS Desicon Oy:n ja sen asiakkaiden välisessä kauppasuhteessa.

PS Desicon Oy pidättää oikeuden muuttaa näitä sopimusehtoja yksipuolisella päätöksellä ilman ennakkoilmoitusta. Tilauksiin sovelletaan tilaushetkellä voimassa olevia sopimusehtoja, jotka ilmenevät Verkkopalvelun sivuilla. Laissa tapahtuvat muutokset astuvat voimaan heti sellaisenaan ellei laissa ole toisin määrätty.

Sitova kauppasopimus astuu voimaan tilauksen kirjauduttua Verkkopalvelun tilausjärjestelmään.

PS Desicon Oy ei vastaa vahingosta, joka aiheutuu ylivoimaisesta esteestä. Ylivoimaisena esteenä pidetään sellaista ennalta arvaamatonta seikkaa tai olosuhteiden muutosta, joka on PS Desicon Oy:n vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella ja jota PS Desicon Oy ei kohtuudella voi voittaa. PS Desicon Oy on velvollinen ilmoittamaan Asiakkaalle niin pian kuin se on mahdollista sitä kohdanneesta ylivoimaisesta esteestä.

2. ASIAKAS
PS Desicon Oy myy tuotteita täysi-ikäiselle yksityishenkilölle (jäljempänä Kuluttaja) ja huoltajan suostumuksella myös alle 18-vuotiaalle.

Kuluttajakaupassa noudatetaan voimassa olevaa Suomen ja Euroopan Unionin kuluttajansuojalainsäädäntöä. Nämä sopimusehdot eivät ole voimassa siltä osin kuin ne rajoittavat kuluttajan oikeuksia siitä mitä pakottavassa lainsäädännössä on määrätty. Asiakas on velvoitettu luovuttamaan tilausta tehdessään täydelliset yhteystietonsa, jotka sisältävät vähintään nimen, osoitteen ja puhelinnumeron sekä mahdollisesti sähköpostiosoitteen.

Rekisteri- ja tietosuojaselosteen löydät täältä

3. TUOTTEET JA HINNAT
Kaikki Verkkopalvelun kautta myydyt tuotteet sisältävät arvonlisäveron.

Jos hinnastossa on selviä hintavirheitä, tuotetta ei myydä selvästi alempaan hintaan, jos voidaan olettaa asiakkaan ymmärtäneen virheen olemassaolo.

Tuotteiden hinnat eivät sisällä toimitus- ja käsittelykuluja. Mahdolliset toimitus- ja käsittelykulut lisätään kassalla ja ne sisältävät arvonlisäveron.

4. MAKSUTAVAT
Ajankohtainen lista maksutavoista löytyy täältä.

5. TOIMITUSTAVAT
Verkkopalvelun toimitustavoista löydät lisää tietoa täältä.

Mahdolliset toimituskulut lisätään kassalla. Toimituskulut vaihtelevat lähetystavasta riippuen kotimaassa xx-xx€ välillä per lähetys.

Tilauksen käsittelyaika on ilmaistu tuotteen kuvauksessa. Valmiin tuotteen kuljetusaika on yleensä 1-3 viikkoa.

PS Desicon Oy ei ole vastuussa vaikutuspiirinsä ulkopuolelta tulevien ennalta arvaamattomien muutosten aiheuttamista viivästyksistä tilaus- ja toimitusaikojen osalta.

6. PALAUTUSOIKEUS
Verkkopalvelun verkkokaupassa myydyille tuotteille myönnetään 14 vuorokauden palautusoikeuden. Tuotteen tulee olla kuluttajansuojalain 6. luvun mukaisesti palautuskelpoinen. Lain tarkoituksena on antaa kuluttajalle oikeus tutustua tuotteeseen niin kuin se on mahdollista myymälässä. Asiakkaalla on oikeus tutustua pakkauksen sisältöön ja sovittaa tuotetta varoen. Tuotteen täytyy kuitenkin olla palautettaessa täysin naarmuton ja uudenveroinen. Tuotepakkauksen avaaminen tulee suorittaa yleistä varovaisuutta noudattaen.

Asiakaspalautukset tulee lähettää aina sopimuksen mukaan. Ennen lähetystä asiakkaan tulee olla yhteydessä sähköpostilla osoitteeseen petri@kube.fi.

Asiakas on velvollinen säilyttämään palautusasiakirjoista tarvittavat kopiot. Postin asiakaspalautuksesta saatava pakettilähetysseurantatunnus on ainoa keino lähettämisen todistamiseksi.

Pakkaaminen on lähettäjän vastuulla. Tuotteet tulee pakata huolellisesti, jotta tuotteet eivät vahingoitu kuljetuksessa. Tuotteiden ympärille tulee laittaa riittävästi pehmustetta.

PS Desicon Oy ei ole vastuussa huolimattomasti ja sopimusehtojen vastaisesti pakattujen palautusten vahingoittumisesta. Asiakkaan puolelta tulleesta virheestä aiheutuneet kustannukset peritään asiakkaalta.

Ennen tuotteen palauttamista on asiakkaan otettava yhteyttä asiakaspalveluun sähköpostilla petri@kube.fi

7. REKLAMAATIO
Reklamointiaika alkaa siitä, kun asiakas on noutanut tuotteen postista. Palautettavan tuotteen täytyy olla jälleenmyyntikelpoinen.

Reklamaatiot käsitellään ainoastaan kirjallisesti. Vapaamuotoisen reklamaation voi toimittaa joko sähköpostilla osoitteeseen petri@kube.fi

Erimielisyyksien ratkaiseminen Kuluttaja-asiakkaalla on oikeus saattaa tästä sopimuksesta syntyvät erimielisyydet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi

Asiamieskuluja ei korvata, koska Kuluttajaneuvonta ja kuluttajariitalautakunta tarjoaa veloituksetta apua erimielisyyksien ratkaisemiseen.

Nämä ehdot ovat voimassa 20.3.2020 alkaen, korvaten kaikki aikaisemmat ehdot.